Sähköinen asiakaspalvelu

Voit hoitaa luottosi asioita jonottamatta ja turvallisesti netissä 24 h/vrk. Sähköinen asiakaspalvelu toimii suojatussa, tietoturvatussa ympäristössä, johon pääset tunnistautumalla henkilökohtaisilla Nordean, Osuuspankin, Sammon, Tapiolan, Handelsbankenin, Ålandsbankenin, S-Pankin tai Aktian (Sp/Pop) pankkitunnuksilla.

Sähköiseen asiakaspalveluun

Sähköisessä asiakaspalvelussa voit:

  • lähettää Puhelinpalvelun liittymislomakkeen
  • lähettää lomakkeen, jolla voit siirtää käteistä rahaa pankkitilillesi, kun olet liittänyt Puhelinpalvelun luottotiliisi
  • tilata Puhelinpalvelun salasanan kadonneen tilalle
  • ilmoittaa uuden pankkitilinumeron Puhelinpalveluun

Muutokset yhteisvastuulliseen luottoon

Mikäli haluat liittää Puhelinpalvelun luottotiliisi tai muuttaa Puhelinpalveluun liitetyn pankkitilin numeroa ja luotto on yhteisvastuullinen, tulee teidän molempien käydä täyttämässä sähköisessä asiakaspalvelussa oleva lomake ja allekirjoittaa se saman päivän aikana omilla pankkitunnuksillanne.

Palvelu toimii parhaiten Internet Explorer -selaimella.