Koronaviruksen aiheuttamasta tilanteesta johtuen voit hakea lyhennysvapaata osamaksusopimukseesi

Lyhennysvapaata voit saada kolme tai kuusi kuukautta. Lue alta toimintaohjeet ja täytä lomake, jotta voimme helpottaa tilannettasi näinä vaikeina aikoina.

Lyhennysvapaan hakemus henkilöasiakkaan osamaksusopimukseen

Kenelle? 

Haluamme tukea ja auttaa asiakkaitamme sekä hyvinä että huonoina aikoina. Siksi tarjoamme väliaikaisen lyhennysvapaan kolmeksi tai kuudeksi kuukaudeksi henkilöasiakkaiden osamaksusopimuksiin, mikäli koronaviruksen aiheuttama tilanne on vaikuttanut taloudelliseen tilanteeseesi.

Yritysasiakkaiden lomake löytyy täältä.Avautuu uuteen ikkunaan

Mitä tämä tarkoittaa? 

Lyhennysvapaa (maksuohjelmanmuutos) tarkoittaa sitä, että maksat osamaksusopimuksen osalta vain korot ja kulut. Lyhennysvapaa pidentää sopimusaikaasi lyhennysvapaiden kuukausien verran eli kolme tai kuusi kuukautta.

Kuinka lyhennysvapaata haetaan? 

Täytä ja lähetä alla oleva lomake. Lyhennysvapaata tulee hakea hyvissä ajoin ennen seuraavaa eräpäivää. Huomioithan, että sopimuksen maksujen tulee olla ajan tasalla, jotta voimme myöntää lyhennysvapaata.

Emme ole yhteydessä sinuun erikseen, ellei hakemukseen tarvita lisätietoja. Lähetämme sinulle uuden maksusuunnitelman allekirjoitettavaksi, joka tulee palauttaa Nordea Rahoitukseen. Tämän jälkeen toteutamme muutoksen, jonka jälkeen kolmen tai kuuden kuukauden lyhennysvapaa astuu voimaan.

Kolmen tai kuuden kuukauden lyhennysvapaan lisääminen osamaksusopimukselle on maksutonta, muista toimenpiteistä veloitamme hinnaston mukaisen kulun.

OsamaksuhinnastoAvautuu uuteen ikkunaan

Lue henkilötietojen käytöstä.Avautuu uuteen ikkunaan  

Huom. Myönnämme ennen 31.3. tulleille hakemuksille automaattisesti kuusi kuukautta lyhennysvapaata. Mikäli haluatkin lyhennysvapaata vain kolme kuukautta, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 

 

 

Täytä sopimusnumerot muodossa xxxxxx-xxx-xxxxx, Axxxxxxxxx tai ALSIxxxxxx.