Onko korttisi kateissa?

jos näin on päässyt käymään, niin alla on ohjeita miten toimia

Kadonnut tai varastettu kortti on syytä sulkea samantien - ihan vain varmuuden vuoksi

Toimi näin, jos korttisi on kadonnut tai varastettu

  • Soita yleiseen Korttien katoamisilmoitukset -palvelun numeroon 020 333 (pvm/mpm*) palvelu on avoinna 24 h/vrk.  
  • Jos soitat ulkomailta, lisää numeron eteen Suomen maakoodi, +358 20 333 (24 h/vrk).

Kortin katoamisesta voit ilmoittaa myös Nordea Asiakaspalveluun 24/7 puh. 0200 3000 tai henkilökohtaisesti lähimpään Nordean konttoriin sen aukioloaikana.

Katoamisilmoituksen tekeminen on helpointa, jos tiedät korttisi numeron (16 numeron sarja).

Tee myös rikosilmoitus poliisille, jos korttisi on varastettu. Uuden kortin tilauksen voit tehdä soittamalla asiakaspalveluumme.