Kirjaudu ePalveluun

Kirjaudu ePalveluun

Katko Nordean pankkipalveluissa su 17.11.2019 

Nordealla on Suomessa katkoja lähes kaikissa palveluissa sunnuntaina 17. marraskuuta 2019. Palvelukatkot alkavat aamuyöllä kello 04.00. Korttien osalta katkon arvioidaan päättyvän viimeistään kello 10:30 ja muiden palveluiden osalta kello 15.00. Palvelukatkon syy on Nordean tietojärjestelmille tehtävä harjoitus poikkeustilanteisiin varautumiseksi. Tietojärjestelmien säännöllinen testaus poikkeustilanteiden varalta on välttämätöntä sekä pankin että koko yhteiskunnan tietoteknisen toimintavarmuuden varmistamiseksi ja kehittämiseksi. Kaikkia teknisiä huoltotöitä ei voida valitettavasti tehdä ilman vaikutuksia asiakkaisiin.

ePalvelussa voit hoitaa korttiluottosi asioita. 

ePalvelu toimii suojatussa ja salatussa, tietoturvallisessa ympäristössä ja sen käyttö edellyttää tunnistautumista. Tunnistautumisen teet oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla. ePalvelu on tarkoitettu Osuuspankin, Ålandsbankenin, Danske Bankin, Aktian, Säästöpankin, POP Pankin, Handelsbankenin, S-Pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Nordean verkkopankkiasiakkaana käytössäsi on Nordean verkkopankkiAvautuu uuteen ikkunaan         

Tunnistaudu verkkopankkitunnuksilla

oplogo.gifAvautuu uuteen ikkunaanalandsbankenlogoAvautuu uuteen ikkunaandanskelogoAvautuu uuteen ikkunaan
aktia_verkkomaksu_logoAvautuu uuteen ikkunaanSpmaksunappiAvautuu uuteen ikkunaanPOPmaksunappiAvautuu uuteen ikkunaan
handelsbankenlogoAvautuu uuteen ikkunaanSpankkilogoAvautuu uuteen ikkunaanOmaSploginAvautuu uuteen ikkunaan

Hei ePalvelun käyttäjä, palvelumme uudistuu.

Olemme kehittäneet kuluvan vuoden aikana uutta versiota ePalvelusta ja tulemme ottamaan uudistetun palvelun käyttöön vielä tämän vuoden lopulla. Näin ollen nykyinen ePalvelu tullaan loppuvuodesta sulkemaan ja sinut ohjataan kirjautumaan uudistettuun palveluun. Sinulle uudistus ei aiheuta toimenpiteitä ja uuteen palvelun kirjaudut oman pankkisi tunnuksilla kuten tähänkin asti. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla pyydämme sinua hyväksymään uudistetun palvelun käyttöehdot.

Inloggning i eTjänsten

Avbrott i Nordeas banktjänster söndag 17.11.2019

Det förekommer avbrott i nästan alla Nordeas tjänster i Finland söndagen den 17 november 2019. Serviceavbrotten börjar kl. 4.00 på efternatten. I fråga om korttjänsterna uppskattas avbrottet upphöra senast kl. 10.30 och i fråga om andra tjänster kl. 15.00.  Serviceavbrottet beror på att Nordeas datasystem testas i syfte att skapa beredskap för exceptionella förhållanden. Det är nödvändigt att regelbundet testa datasystemen med tanke på exceptionella förhållanden för att säkerställa och utveckla både bankens och hela samhällets datatekniska driftssäkerhet. Tyvärr kan allt tekniskt underhåll inte genomföras utan att kunderna drabbas.

I eTjänsten kan du sköta ärenden som gäller din kortkredit. 

eTjänsten fungerar i en skyddad och krypterad, datasäker omgivning. Användning av tjänsten förutsätter identifiering. Du identifierar dig med din egen banks nätbankskoder. eTjänsten är avsedd för kunder i Andelsbanken, Ålandsbanken, Danske Bank, Aktia, Sparbanken, POP Banken, Handelsbanken, S-Banken och Oma Sparbank. Som nätbankskund i Nordea har du tillgång till Nordeas nätbankAvautuu uuteen ikkunaan.  

Identifiera dig

oplogo.gifAvautuu uuteen ikkunaanalandsbankenlogoAvautuu uuteen ikkunaandanskelogoAvautuu uuteen ikkunaan
aktia_verkkomaksu_logoAvautuu uuteen ikkunaanSpmaksunappiAvautuu uuteen ikkunaanPOPmaksunappiAvautuu uuteen ikkunaan
handelsbankenlogoAvautuu uuteen ikkunaanSpankkilogoAvautuu uuteen ikkunaanOmaSploginAvautuu uuteen ikkunaan

Hej alla användare av eTjänsten!

Vi har under året utvecklat en ny version av eTjänsten och kommer att lansera den ännu i år. Därför kommer den nuvarande eTjänsten att slopas i slutet av året och du bes logga in i den förnyade tjänsten. Förnyelsen föranleder inga åtgärder av dig. Du loggar in i den nya tjänsten med din banks koder på samma sätt som hittills. Vi ber dig godkänna villkoren för den nya tjänsten då du loggar in för första gången.

Logging in to the eService

Service break in Nordea’s banking services on Sunday 17 Nov. 2019

There will be breaks in almost all Nordea’s services in Finland on Sunday 17 November 2019. The service breaks will start in the morning at 4.00. The break affecting cards is estimated to end by 10.30, and the break affecting other services by 15.00. The reason why we are having a service break is a failover test of Nordea’s data systems to prepare for exceptional circumstances. This kind of testing is necessary in order to ensure and improve IT stability both at the bank and in society at large. Unfortunately, this work cannot be performed without interrupting our services for our customers.

In eService you can tend to your credit card matters. 

eService is used in an encrypted and secure banking environment and its use requires identification. You can identify yourself with your bank's access codes. eService is meant for the customers of OP-Pohjola Group, Bank of Åland, Danske Bank, Aktia Bank, Savings Bank, POP Bank, Handelsbanken, S-Bank and Oma Savings Bank. As a Nordea Netbank customer you can use Nordea's NetbankAvautuu uuteen ikkunaan.    

Identify yourself
oplogo.gifAvautuu uuteen ikkunaanalandsbankenlogoAvautuu uuteen ikkunaandanskelogoAvautuu uuteen ikkunaan
aktia_verkkomaksu_logoAvautuu uuteen ikkunaanSpmaksunappiAvautuu uuteen ikkunaanPOPmaksunappiAvautuu uuteen ikkunaan
handelsbankenlogoAvautuu uuteen ikkunaanSpankkilogoAvautuu uuteen ikkunaanOmaSploginAvautuu uuteen ikkunaan

Dear eService user.

This year, we have been developing a new version of eService. We will introduce the revised service before the end of this year. This means that the current eService will be closed down towards the end of the year and you will be directed to log in to the revised service. This change does not require any action from you, and you can log in to the revised service with your bank’s online banking codes the same way as before. Upon your first login, we kindly ask you to accept the new service’s terms of use.