Palautteesi on meille tärkeä

Kerro meille kokemuksesi palvelustamme

Kerro kokemuksesi palvelustamme 

Haluamme palvella sinua mahdollisimman hyvin ja palautteesi on meille erittäin tärkeä. Olet meille arvokas. Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan.

Näin käsittelemme palautteesi

Asiakaspalvelu käsittelee palautteesi mahdollisimman pian tai välittää sen tarvittaessa eteenpäin selvitettäväksi. Tarvittaessa Nordean palveluasiamies on käytettävissäsi. 

HUOM. Emme vastaanota toimeksiantoja palautekanavan kautta. Henkilökohtaisissa tai yrityksen pankkiasiointiin liittyvissä asioissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme. 

Palautelomakkeen suojaus on toteutettu SSL-tekniikalla, eli yhteys Nordea Rahoituksen suuntaan on suojattu.