Palautteesi on meille tärkeä

Kerro kokemuksesi palvelustamme 

Haluamme palvella sinua mahdollisimman hyvin ja palautteesi on meille erittäin tärkeä. Olet meille arvokas. Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan.

Näin käsittelemme palautteesi

Asiakaspalvelu käsittelee palautteesi heti tai välittää sen eteenpäin selvitettäväksi. Jos saamasi ratkaisu palautteeseen ei tunnu oikealta, Nordean palveluasiamies on käytettävissäsi. Voit ottaa yhteyttä myös ulkopuolisiin, pankista riippumattomiin tahoihin, mikäli olet tyytymätön pankin antamaan ratkaisuun.

Tavoitteemme on, että vastaamme sinulle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 3 vuorokauden sisällä. Selvitystä vaativat palautteet hoidamme 14 vuorokauden sisällä.

Lomake on palautteenantoa varten

Jos haluat hoitaa päivittäisiä pankki- tai rahoitusasioitasi, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Palautelomakkeen suojaus on toteutettu SSL-tekniikalla, eli yhteys Nordea Rahoituksen suuntaan on suojattu.