Yleistä tietoa Nordea Rahoitus Suomi Oy:n digitaalisten palveluiden saavutettavuudesta
Olemme koonneet tällä sivustolle yleistä tietoa Nordea Rahoituksen digitaalisten palveluiden saavutettavuudesta. Kehitämme Nordea Rahoituksessa digitaalisia palveluitamme, jotta ne olisivat kaikkien asiakkaidemme saavutettavissa. Teemme jatkuvasti kehitystyötä korjataksemme tiedossamme olevat saavutettavuuspuutteet. Tavoitteemme on, että kaikki palvelumme ovat saavutettavissa yhdenvertaisesti huolimatta asiakkaidemme käytössä olevasta laitteesta, erityistarpeista tai tilanteesta.
Digitaalisten palveluidemme saavutettavuutta ovat arvioineet ulkopuoliset asiantuntijatahot ja myös Nordea Rahoituksen sisällä on tehty itsearviointia. Nordea Rahoitus noudattaa WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.1 -ohjeistuksen A- ja AA-tason kriteerejä.
Nordea Rahoituksen digitaalisten palveluiden saavutettavuusselosteet ovat listattuna alla. Selosteet sisältävät yksityiskohtaista tietoa kunkin palvelun saavutettavuudesta. Saavutettavuusselosteessa kerrotaan täyttääkö digitaalinen palvelumme vaadittavat edellytykset ja miten mahdollisia puutteita korjataan. Päivitämme saavutettavuusselosteita sitä mukaan kun kehitämme saavutettavuuspuutteita palveluistamme. Mikäli huomaat Nordea Rahoituksen palveluissa saavutettavuuspuutteita, joita ei ole jo mainittu saavutettavuusselosteissa, annathan meille palautetta. Palautelomake löytyy tämän sivun alaosasta.
Julkaisemme digitaaliste palveluidemme ja sivustomme saavutettavuusselosteita vaiheittain, kuitenkin siten, että ne ovat saatavilla viimeistään 1.1.2021.