Asiakaspalvelu kuluttaja- ja yritysasiakkaille
Korttien, kulutusluottojen, osamaksun ja leasingin asiakaspalvelu kuluttaja- ja yritysasiakkaille kaikkiin sopimuskauden aikaisiin asioihin liittyen.
Henkilökohtaisia luottoon liittyviä asioita voit hoitaa puhelinpalvelun lisäksi myös lähettämällä viestin Nordean Omapostin, Nordea-verkkopankin tai mobiilipankin kautta. Lisäksi Nordea Rahoituksen henkilöasiakkaana voit hoitaa luottoon liittyviä asioita kätevästi OmaLuotto-palvelussa.
Avoinna ma–pe klo 9–11 ja klo 13–16
puh. 0200 86210 (pvm/mpm*) (suomi, englanti)
puh. 0200 86211 (pvm/mpm*) (ruotsi, englanti)
- Valinta 1 Kortit ja kulutusluotot
- Valinta 2 Osamaksurahoitus
- Valinta 3 Leasingrahoitus
- Valinta 4 Kulutusluottojen automaattinen puhelinpalvelu
*pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu
Jos korttisi katoaa, soita korttien sulkupalveluun 020 333 (pvm/mpm*) 24 h/vrk.