Ditt respons är viktigt för oss

Berätta om dina erfarenheter av tjänsten

Berätta om dina erfarenheter av tjänsten 

Vi vill betjäna dig så bra som möjligt och din respons är mycket viktig för oss. Vi värdesätter dig. Utifrån kundresponsen förbättrar vi vår service, utvecklar produkter och förmedlar beröm och utvecklingsidéer till rätt mottagare.

Så här behandlar vi din respons:

  • Kundtjänsten behandlar din respons så snabbt som möjligt eller förmedlar den vid behov vidare för utredning. Vid behov kan du kontakta Nordeas kundombudsman. 
  • OBS. Vi tar inte emot uppdrag via responskanalen. Kontakta vår kundtjänst om du har frågor om dina personliga eller företagets bankärenden. 
  • Privatkunder, tfn 0200 86211, på grund av situationen med coronaviruset betjänar vi dig exceptionellt mån–fre kl. 9–11 och kl. 13–16. Du kan också sköta dina ärenden via OmapostiÖppnas i nytt fönster eller i våra självbetjäningskanalerÖppnas i nytt fönster.
  • Företagskunder, se kontaktuppgifterna härÖppnas i nytt fönster.
Responsblanketten har krypterats med SSL-teknik, vilket betyder att förbindelsen till Nordea Finans är skyddad